2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Ücretli Usta Öğretici Kesin Sıralama Listesi aşağıda yayınlanmıştır. Müdürlüğümüz bünyesinde eğitici olarak görev alacakların resmi uyması gereken düzen ve yerine getirmesi gereken iş ve işlemler vardır. Planlı hareket edilmesi bu sürecin daha sağlıklı yürütülebilmesi açısından çok önemli olup, belirtilen hususlara riayet etmenizi sizlerden rica ederiz.
20.09.2024
Muhammet USTA
Müdür
>>ÜCRETLİ USTA ÖĞRETİCİ Kesin Sıralama Listesi [479 Sayfa PDF] TIKLAYINIZ
>>KAMU PERSONELİ Kesin Sıralama Listesi [6 Sayfa PDF] TIKLAYINIZ
>>EMEKLİ Kesin Sıralama Listesi [46 Sayfa PDF] TIKLAYINIZ
>>YÜKSEK ÖĞRETİM Kesin Sıralama Listesi [1 Sayfa PDF] TIKLAYINIZ
>>Kurs açacağınız alan Sorumlu Müdür Yardımcısı, kurs planlamaları yapmak ve süreçten bilgi vermek için SIRALAMAYI GÖZETEREK usta öğreticileri guruplar halinde müdürlüğümüze davet edeceklerdir.
>>Sizlere yapılacak daveti almadan ve duyuruları incelemeden kurs görevi için dosya teslimine gelinmemelidir.
>>Kişi başvuru sayısı ve seçilen kurs sayısının fazlalığı ile sürecin yoğunluğu sebebiyle, "Taslak Sıralama Listesi"nde inceleme ve onay aşamasında sehven onay verilen istek başvurusu, belge ve kurs olabileceği düşünülerek; seçtiğiniz kursa onay verilmiş de olsa; kurs açılma aşamasında KURS AÇMA YETERLİLİĞİ UYGUN OLMAYANLARIN KURSU/KURSLARI REDDEDİLECEKTİR.
1- Kurs talepleri resmi yazı ile; Resmi Kurumlar, Belediyeler, Vakıflar veya Dernekler tarafından İlkadım Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğümüze yapılmaktadır. Belirtilen kurumların talebi olmaksızın usta öğretici bizzat Müdürlüğümüze kurs açılma talebinde bulunamaz.
2- Kurs açma talebi KURS AÇMA FORMU (atta) ve ekleri ile yapılmaktadır.
İlgili Müdür Yardımcımızın davetiyle kurs açılması için belgeler Müdürlüğümüze getirilirken ASILLARI ve FOTOKOPİSİ birlikte getirilecektir.
Mezuniyet Belgesi olarak E-Devlet üzerinden alınan belge teslim edilecekse, transkript de birlikte getirilecektir. Çünkü; E-Devlet üzerinden alınan Mezuniyet Belgesinde Öğrenim Süresi YIL/DÖNEM yazmamaktadır.
1- Açılacak Kursun Eğitici Niteliği Sayfa Çıktısı Eklenecektir.[Kurs Modülü Eğitici Sayfası çıktısı]
2- Usta Öğretici Kurs Açma Formu (V.4.4.1) (PDF) (EXCEL) (ZİP) (2 Adet Getiriniz)
3- Yeterlilik Durum Belgesi Fotokopisi ( Diploma, Ustalık, Antrenörlük, Hafızlık, İcazet, 4.Seviye Kurs Belgesi)
4- Adli Sicil Kayıt Belgesi [Son 6 Ay] [E-Devlet]
5- Sağlık Raporu Fotokopisi [Son 6 Ay] NACE KOD: 85.59.01 - Halk eğitim merkezlerinin faaliyetleri
6- Nufüs Cüzdanı Fotokopisi [Kurs Öğretmeni 18 yaşından büyük olmalıdır]
7- Askerlik Durum Belgesi [Askerlikle ilişiği bulunmamak][E-Devlet]
8- Kurs Yeri Uygunluk yazısı [Kurs Yeri Uygunluk Onay Formu]
9- 18 yaşından küçükler için [Veli İzin veTaahhüt Dilekçesi] (V.3.3)
10- 18 yaşından BÜYÜKLER için [Kurs Başvuru Formu veTaahhüt Dilekçesi] (V.3.3)
11- Resmi Kurumlarda görev yapanlar Kurs Açma İzin Belgesi (Kurs Yeri, Günü ve Saati yazılı olmalıdır)
12- İş Güvenliği Belgesi Fotokopisi >>> Oryantasyon Kursu Başvurusu için TIKLAYINIZ
13- Oryantasyon Belgesi Fotokopisi>>> İş Güvenliği Kursuna Başvuru için TIKLAYINIZ
14- Spor Kurslarında kursiyerlerin yapacağı spor alanı ile ilgili güncel Sağlık Raporları
15- Spor Kurslarında kursiyerlerin yapacağı spor alanı ile ilgili güncel Spor Lisansları
16- Spor Kursları için Sağlık Durumu Beyan Formu TIKLAYINIZ
17- Güvenlik Soruşturması yapılmış olmalıdır.
İlkadım Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğümüz bünyesinde açılmış olan veya açılması talep edilen kurslara KURSİYER BAŞVURUSU e-yaygın (e-devlet) üzerinden yapılacaktır.
Geniş Bilgi için
1- İstenen tüm evraklar, sorumlu Müdür Yardımcısına eksiksiz bizzat teslim edilir. Posta veya dolaylı yoldan evrak kabul edilmez.
2- Kurs Açma Evrakları, sorumlu Müdür Yardımcısı tarafından gerek belgeler alınırken gerekse alındıktan sonra incelendiğinde, tam ve hatasız ise e-yaygın sisteminden kursunuzun açılma sürecini başlatabilir ya da bir sorun veya eksik durumunda red edebilir.
3- Kurum Müdürü e-yaygın sisteminden onaylayabilir ya da red edebilir.
4- İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü e-yaygın sisteminden onaylayabilir ya da red edebilir.
5- Son olarak İlçe Milli Eğitim Müdürü e-yaygın sisteminden onaylayabilir ya da red edebilir.
Kursu e-yaygın üzerinden planlanan Usta Öğretici e-devlet üzerinden giriş yaparak açılan kursına "EĞİTİCİ GÖREV ONAYI" vermelidir.
Kursu açılacak olan Usta Öğreticinin Oryantasyon Seminer Belgesi yok ise, Oryantasyon Seminerine katılmalı ve başarılı olmalıdır. Öğretmenlik alanı mezunları ile Formasyon Belgesine sahip olan lisans mezunlarının dışında kalanlar bu seminere katılmalıdırlar. Seminer yaklaşık 3 gün sürmektedir. Başvuruyu aşağıdaki linkten yapabilirsiniz.
>>> Oryantasyon Kursu Başvurusu için TIKLAYINIZ
Kursu açılacak olan Usta Öğreticinin İş Güvenliği Belgesi yok ise, İş Güvenliği Kursuna katılmalı ve başarılı olmalıdır. Yönetmelik gereği "İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı" eğitimleri az tehlikeli sınıfta (Halk Eğitim Merkezleri) yer alan işyerlerinde 3 yılda en az bir defa tekrarlanmalıdır (En az 8 saat). Bu süreyi tamamlamış ve tamamlanacak olan belge sahipleri Web Sitemiz üzerinden İş Güvenliği Kursuna müracaat etmelidirler. Aksi takdirde belgeleri geçersiz sayılacaktır. Başvuruyu aşağıdaki linkten yapabilirsiniz.
>>> İş Güvenliği Kursuna Başvuru için TIKLAYINIZ
Usta Öğretici Başvurusu yapan ve kurs açabilme durumu oluşan istekliler, kurs açmak istedikleri yer için (resmi kurumlar hariç) "KURS YERİ UYGUNLUK ONAYI" alınması için DİLEKÇE vermeleri gerekmektedir.
Kurs açılması için ihtiyaç duyulan alan ve yerler için idaremizce takdir edilecek mekanlara bakılarak onay verilecektir. Kurs merkezi olarak kullanılacak yerlerde "EK-1 Kurs Yeri Onay Formu"nda belirtilmiş olan kriterler aranacaktır. EK-1 Kurs Yeri Onay Formu idaremizce onaylanması gerekmektedir. Kurs açılması planlanan mekan için Müdürlüğümüze EK-2 Kurs Yeri İnceleme Talep Dilekçesi ile başvuru yapılması ve onay alınması zorunludur.
Yer onayı, İlkadım ilçemizde yeterli sayıda ihtiyaçları karşılayacak şekilde onay verilmiştir.
>>> Kurs Yeri Onay Formu
1- Kurs planlaması yapılan usta öğretici Yıllık Planını hazırlar ve ilgili Müdür Yardımcısına imzalatır. İdareden her sayfası onaylı kurs defteri alır. Kurs defteri kursun yıllık planı doğrultusunda her bir ders saati için ayrı ayrı olmak üzere doldurulur ve Usta Öğretici tarafından imzalanır. Kurs defteri haftalık olarak dersten sonra ilgili Müdür Yardımcısına mutlaka imzalattırılır.
2- Kursiyerlerin devamsızlıkları; özürlü /özürsüz her bir modül saatinin 1/5'inden fazla olmamalıdır. Kursiyer sayısı 8'in altına düştüğünde ivedi ilgili Müdür Yardımcısına bilgi verilir. Kursun devam edip etmeyeceğine mevzuat çerçevesinde karar verilir.
3- Usta Öğreticinin kursa gelememesi veya kurs yerini acil terk etmesi gerektiği durumlarda ilgili müdür yardımcısına ivedi bilgi vermelidir. Sağlık durumları için rapor alınmalıdır. Kurs yapılmayan gün/saat puantajda belirtilmelidir.
[Puantaj Programı TIKLA Excel İndir].
Ders yapılmayan günlerin yerine telafi de yapılsa ücret ödenmesi mümkün değildir.
(Usta Öğreticiler, Dış Kadrolular, İlkadım HEM Kadrolular)
(PDF ) Usta Öğretici Kurs Acma Formu ve EK-3 Onay_Belgesi V.4.4.1
(PDF ) Dış Kadrolu Kurs Acma Formu ve EK-3 Onay_Belgesi V.4.4.1
(PDF) HEM Kadrolu Kurs Acma Formu ve EK-3 Onay_Belgesi V.4.4.1
(RAR) Kurs Açma Formu EK-3 Onay Belgesi V.4.4.1 Excel.rar [Üçü birlikte]
(EXCEL) Kurs Açma Formu EK-3 Onay Belgesi V.4.4.1 Excel [Üçü birlikte]
AŞAĞIDAKİ İŞLEMLERİ UNUTMAYINIZ!
* Sıralama listesinde isminizin olup olmadığına baktınız mı?
* Oryantasyon Kursuna katılacağınızı biliyor musunuz?
* İş Güvenliği Kursuna katılacağınızı biliyor musunuz?
* Açmak istediğiniz kurs için "Kurs Merkezi Onay"ı aldınız mı?
* İstekli öğrencilerden dilekçe aldınız mı?
* Kurs Açma Formunu ilgili birimden Müdürlüğümüze gönderttiniz mi?
* Kursunuzun açılıp açılmadığını e-yaygın sisteminden takip ettiniz mi? / ediyor musunuz?
* Akbank Mecidiye Şubesinden hesap açtınız mı?
* Hesap Numaranızı Muhasebe Birimine verdiniz mi? [İlk defa kurs açıyorsanız]
* Yıllık Planınızı hazırladınız mı ve onaylattınız mı?
* Kurs Defteri aldınız mı?
MODÜL/KURS SONUNDAKİ İŞLEMLER
1- Her modül sonunda değerlendirme sınavı yapılır. Değerlendirme Sınavları Kursun durumuna göre yazılı ya da uygulamalı yapılır. Değerlendirme notları e-yaygın sistemine geciktirilmeden girilir.
2- Kursun bitmesiyle *Sınav evrakları *Modül Değerlendirme Çizelgesi *Kurs Sonu İmza Tutanağı *Kurs Defteri ve * Kurs Planı İlgili Müdür Yardımcısına teslim edilir.
3- Kurs sonu işlemlerini tamamlayan ve e-yaygın sistemi üzerinden veri girişlerini bitiren Usta Öğretici Kursiyer Belge Defterini de imzalar.
4- Sona eren kursla ilgili kurs bitirme işlemleri tamamlanmadan yeni bir kurs planlaması yapılamaz.
Modül/Kurs Sonu Evraklarını Toplu Şekilde Hazırlamak için Excel Programı TIKLAYINIZ